Emir Egesoy Lgbt dernekleri ve onur yürüyüşlerine kızgın.

Emir Egesoy Lbgt dernekleri ve onur yürüyüşlerine olan kızgınlığını, sosyal medyada şu dille ifade etti;

Lgbt derneği kendi onuru, türkiye de kendi kimliğine verilmesi istenen haklar ve homofobiye karşı değilde, siyasi kişilikler için orada yürüdüğü, bir onursuzluk yürüyüşünde asla yer almayacağım. Lgbt hakları başlıklı ama içeriği hükümeti yıpratma probagandasında asla yer almayacağım. Velevki ibne değilim. Ben bir gayim. Lgbt derneği homofobik toplumun eşcinsel kişilikleri aşağılamak için uydurduğu bir cümleden ibaret değilim. Madem lgbt derneği eşcinsel hakları savucak önce benim siyasi düşünceme saygı duyacak. Yoksa o dernek siyasete alet edilmiş bir probaganda aracı olmaktan öteye gidemez. Ben bu derneğin aşırılığa bir siyasi probaganda aracı ve türk örf adet aile yapısına karşı duracaksa, asla ve asla bu derneğin çatısı altında durmayacağım. Lgbt olmak sapıklık değil bir kimliktir. Yürüyüşte bir karnaval olmamalıdır.saçma sapan kıyafetlerle ve saçma sapan makyajlarla benim hakkımı arayacaksa bu dernek, hiç aramasın daha iyi.çünkü ben bir sirk palyoçosu değilim ....LGBT Derneğine kişisel bir notumdur.