Emir Egesoy'a Güzellik Yarışmasında Büyük Komplo

ADIMI HİLECİYE ÇIKARTIP KOMPLA KURDULAR !!
Geçtiğimiz günlerde Mole Magazine güzellik yarışmasında 2ci olarak finale kalan Emir Egesoy , final etabında hile kullandığına dair iddalara ateş püskürdü. Emir Egesoy iddalara G-Life Magazine tarafından yanıt verdi. "Yarışmayı önde götürdüğüm sırada birden bire hile yaptığıma dair haberler duymaya başladım. Akşam mıle magazine admini bana hakaret dolu sözler ile mesaj attı. İlk başta ne olduğunu şaşırdım ama anladımki benim değil kendi saflarından bir kişinin yarışmayı kazanmasını amaçlıyorlarmış. Beni ve 2 finalistin adını hileciye çıkartıp yarışmadan diskalifiye ettiler. Kendi adıma iddiaları tamamen asılsızdır. Madem hile kullandım ispat etsinler. Tabiki kanıtları yok. Kanıt ve ispat olmadan iddalaşmak kolay." Diyerek iddalara yanıt verdi. Bakalım ilerki günlerde neler olacak.Emir Egesoy'a komplo